инженерные изыскания

Інженерно-геологічне і гідрогеологічне виконання об’єкту «Відновлення водності р.Стара Саксагань в Ценрально-Міському районі м.Кривий Ріг Дніпропетровської області.

В адміністративному відношенні досліджувана територія розташована на північній та північно-західній окраїні м. Кривий Ріг Дніпропетровський області.

Геологічні вишукування

Інженерно-геологічні вишукування передбачають коригування траси водогону для перекидання води із Карачунівському водосховища в р.Стара Саксагань з метою відновлення водності річки в Ценрально-Міському районі м.Кривий Ріг.

Можливо вас зацікавить: буріння свердловин

В адміністративному відношенні траса водогону бере початок від насосно-фільтрувальної станції на Карачунівському водосховищі, яка розташована на північно-західній окраїні м. Кривий Ріг, та прокладається в північному напрямку у бік с.Вільне, уздовж автомобільної дороги, обминаючи  мулові відстійники та садибні ділянки із східної сторони. Далі траса водогону проходить уздовж залізничної дороги до с.Вільне. В районі с.Вільне траса водогону перетинає залізничну дорогу, та проходить уздовж електропідстанції до автомобільної дороги Кривий Ріг – Кіровоград.

На стадії робочої документації (коригування) траса вздовж розібраної залізної дорогі проходить до днища балки.

Геологія земельної ділянки

Геологія ділянки на великому своєму протязі прилягає до житлової забудови, поверхня досліджуваної ділянки внаслідок будівництва інженерних споруд підсипалась та планувалась, внаслідок чого сформувався новий техногенний шар. Планування поверхні, що проводилася неодноразово протягом тривалого часу, будівництво та реконструкція інженерних споруд привело до формування насипних ґрунтів значних потужностей.

Геолого-літологічний розріз по трасі проектованого водогону в межах водороздільного плато та його схилів із поверхні представлений:

  1. Сучасними техногенними відкладами – насипними ґрунтами (суглинок, ПРС, будівне та побутове сміття, щебінка), невитриманою потужністю до 1,0 м.
  2. Під насипними ґрунтами та в місцях їх відсутності із поверхні залягають сучасні елювіальні ґрунти представлені грунтово-рослинним шаром (суглинок гумусований із включенням залишків напіврозкладених рослин, від чорного до темно-бурого кольору), потужністю до 0,7 м.
  3. Підстеляються сучасні ґрунти середньо-верхньочетвертинними елювіальними, еолово-делювіальними відкладами представленими чергуванням легких, середніх та важких лесовидних суглинків, від світло-жовтих до темно-коричневих кольорів, часто із включенням карбонатних стягнень, твердої та напівтвердої консистенції, в західній частині ділянки робіт ґрунти сильно піскуваті, загальна потужність лесовидних ґрунтів до 13,5 м, в нижній частині розрізу ґрунти пластичної (туго-, м’якопластичні) консистенції.
  4. Підстеляються лесовидні ґрунти пліоцен-нижньочетвертинними червоно-бурими щільними глинами, які є регіональним водотривом для першого від поверхні лесовидного водоносного горизонту.

Можливо вас зацікавить: геологічний розріз

На геології ділянці розібраної залізної дорогі з поверхні залягають насипні грунти (жорства, вугільний шлам, пісок з ракушкою і пр).

В днищі балки геолого-літологічний розріз представлений сучасними перевідкладеними суглинками пластичної консистенції вкритої потужністю до 3,0 м.

Ґрунтові води в межах днища балки залягають на глибині 0,0 м, в межах водороздільного плато і його схилів на глибині більше 10,0 м.

геологія ділянки Дніпро

Опубліковано

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *