З кожним роком операції з територією землі проводяться все частіше. І це не дивно, так як нерухомість користується великим попитом і цей попит тільки росте. Серед найбільш актуальних процедур можна виділити витяг з державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Звичайно, збір таких документів можна проводити і самому, але це вкраде у вас багато часу і сил. Як цього уникнути? Скористайтеся послугами досвідчених юристів, які мають великий досвід в цих питаннях. Завдяки цьому ви збережете цінний час і навіть свої кошти. Наші послуги надаються згідно з вказівками законодавства. Ми можемо гарантувати високу якість інформації, що буде вам надана. Ми працюємо майже кожного дня, а тому ви можете звертатися до нас в той час, коли вам буде найбільш зручно.

Як отримати витяг з державного земельного кадастру

Є багато правових нюансів, які враховують фахівці. Завдяки їхній допомозі ви швидко підготуєте документацію необхідну для вирішення земельних питань. До того ж вам буде надана професійна консультація. Відносно виписки з державного кадастру, то це уніфікований документ. У нього входить кожен базовий документ на земельну ділянку. Він складається з наступних елементів:

  • витяг, що знаходиться в земельній книзі;
  • довідки, в яких знаходяться дані про обмеження на землю;
  • нормативної грошової оцінки, яка робиться у відповідному порядку.

Витяг з державного земельного кадастру про земельну ділянку (зразок) необхідний в наступних випадках:

  • коли земля передається в іпотеку і нотаріус вимагає надати йому всі пов’язані з нею документи, в тому числі і виписку з ДЗК;
  • при проведенні будь-яких дій нерухомістю (в тому числі з будинком, приміщенням або спорудою) на території за допомогою нотаріуса;
  • при оформленні спадщини, коли необхідний витяг з поземельної книги, а також необхідно провести оцінку майна;
  • коли реєструється право на власність або на використання земельної ділянки. Вам необхідно зробити переоформлення земельної ділянки або зареєструвати майнові права? Тоді виписка з кадастру просто необхідна;
  • коли змінюються постанови законодавства з реєстрації.

Для оформлення виписки необхідні наступні документи:

  • копія державного акта на власність або свідоцтво;
  • копія документа, який встановлює право на територію, якщо він є (можна скористатися договором купівлі-продажу, дарування);
  • копія з реєстру за наявністю прав на нерухомість;
  • копія особистого паспорта, а точніше перших двох сторінок;
  • копія ідентифікаційного номера, якщо справа стосується фізичної особи;
  • копія документа про державну реєстрацію;
  • запит від імені нотаріуса (якщо оформлюється спадщина).

Кабінет міністрів чітко регламентує, в якому порядку повинен оформлятися витяг з державного земельного кадастру (зразок). Для цього немає необхідності в бланку від Державного кадастру. Територіальне управління державного кадастру також видає виписки з поземельної книги. Щоб їх отримати необхідно пакет документації доповнити квитанціями про те, що була сплачена адміністративна послуга (53 гривень).

Витяг з ДЗК – зміст і право на отримання

В такому витягу є необхідні дані про кадастровий номер, площі території, її цільове призначення, обмеження і графічна частина. З витягу можна дізнатися все необхідне про те, хто є власником землі, на яких підставах було створено право власності, інформацію про документи, що встановлюють право на власність. Якщо є орендарі або суборендар, то видаються всі дані і про них. Пам’ятайте, що має витяг з державного земельного кадастру строк дії три місяці.

Щоб отримати виписку з ДЗК необхідні певні права. Таке право може бути надано власнику земельної ділянки або уповноваженого ним людини. Також воно надається спадкоємцям і правонаступникам. Фахівці юридичної компанії можуть допомогти вам оформити цей витяг з ДЗК, а також придбати карту виписку з ЄДР. Вони якісно і повністю вас проконсультують з тих питань, які вас цікавлять. Вам допоможуть в зборі необхідного пакету документації, завдяки чому ви дуже швидко оформите виписку з ДЗК. Тому звертайтеся до фахівців.